In ziua de astazi oricine poate vinde produse online, chiar si la nivel local/national. Nu mai exista secrete sau practici pe care nu le poti accesa – totul a devenit foarte usor. In schimb, printre lucrurile care au ramas complicate si care inca dau batai de cap antreprenorilor din online se numara si SEO – anume optimizarea pentru motoarele de cautare.
Procesul de promovare SEO este unul relativ lent si anevoios, mai ales daca nu stii de unde sa incepi. Asadar, pentru a afla cum arata o strategie de inceput numai buna de aplicat, continua sa citesti acest articol!
Introdu cuvinte cheie in descrierea produsului sau produselor
Pentru inceput, nu uita de descriere! Multi sunt cei care omit acest aspect chiar intentionat, fiind de parere ca o descriere nu este de ajuns pentru a genera vanzari. Adevarul este, totusi, altul!
Cand vine vorba de descrierile produselor, uneori nici nu trebuie sa cauti cuvinte cheie. Este de ajuns sa descrii produsul intr-un mod care sa reflecte realitatea cat mai bine cu putinta – cuvintele cheie relevante vor aparea de la sine.
Desigur, daca vrei sa treci la urmatorul nivel de promovare SEO, poti face o cautare pe Google a produsului pe care vrei sa il vinzi. Rezultatele cautarii iti vor oferi cateva idei de continut, precum si o serie de cuvinte cheie relevante (la sfarsitul paginii de rezultate).
Creeaza continut informativ despre produsele tale
Procesul de promovare SEO se bazeaza foarte mult pe continut. Acesta din urma este ingredientul principal (si nu cel secret) din orice strategie de optimizare a unei platforme pentru motoarele de cautare.
Astfel, dupa ce ai terminat descrierea produselor, poti trece la pasul urmator si pune la punct o serie de articole de blog pentru acestea. Fiecare articol trebuie sa ofere informatii pertinente utilizatorilor, anume sa fie de ajutor pentru acestia. Utilizand tactica descrisa anterior de gasire a cuvintelor cheie, poti gasi termeni relevanti si sa creezi articole pe baza acestora.
Foloseste social media din start
Din procesul de promovare SEO fac parte si tacticile de sporire a vizibilitatii in domeniul online. Acest lucru este cel mai bine realizat prin intermediul retelelor sociale, deoarece aceste pot contine legaturi directe catre website-ul tau.
Totodata, continutul viral de pe retelele de socializare poate genera cautari pe Google cu termeni relevanti produselor tale – implicit trafic catre website-ul tau, eventual conversii.
Promovarea pe social media necesita multa munca si atentie. Orice tip de efort depus pentru website, de exemplu, trebuie sa se reflecte si in paginile tale de social media – postari care sa prezinte ultimele articole si ultimele produse adaugate, promotii, oferte speciale etc.
Desigur, strategiile de promovare SEO nu se termina aici – acesta este doar inceputul. Pentru a-ti duce afacerea la urmatorul nivel, trebuie sa apelezi la o agentie de marketing digital, o agentie precum The Markers. Aceasta, cu peste 10 ani de experienta in domeniu, iti va pune la punct o strategie complet personalizata – conform cerintelor si necesitatilor afacerii tale – care va produce rezultate si va genera vanzari.
Contacteaza specialistii The Markers chiar acum si afla care este urmatorul pas dintr-o strategie profesionista de promovare SEO!