De ce merită să optați pentru serviciul DeCloud de la firma DecoImob pentru arhivarea documentelor

Trăim în era digitală și duse sunt zilele în care documentele erau arhivate fizic. Aflați, în acest articol, de ce un pas înspre tehnologizare este util și de ce DecoImob este alegerea corectă.

Cu toții știm birocrația clasică și papetăria interminabilă din arhiva oricărei instituții sau organizații, iar o asociație de proprietari este la fel: împânzită de hârtii peste hârtii. În unele cazuri, aceste documente au chiar mai bine de jumătate de veac vechime, iar, cu cât înaintăm în timp, aceste hârtii se deteriorează și devin din ce în ce mai puțin lizibile – în cazuri fericite. Ce se întâmplă în cazurile mai puțin fericite? Se deteriorează fizic, sunt pierdute sau sunt distruse de diverse elemente. Suntem siguri că ați prins ideea – de aceea, vă spunem acum, în detalii amănunțite, despre serviciul DeCloud de la firma DecoImob.

Lucrul de oriunde, cu documente accesibile oricând

Declarați, facturi, contracte, proiecte și alte informații utile și esențiale oricărei asociații de proprietari sunt doar câteva exemple de documente ce pot fi digitalizate. Acest lucru va permite ca dvs. să puteți edita datele oricând, oriunde, de pe orice gadget sau calculator. Cum așa? Totul stă în numele serviciului.

DeCloud presupune urcarea acestor documente digitalizate într-un server online privat, deținut de firma DecoImob, pentru a proteja siguranța informațiilor, pentru a vă respecta datele cu caracter profesional și pentru a păstra caracterul confidențial al documentelor.

Pe scurt, imaginați-vă că veți avea întotdeauna arhiva unui bloc la un buton distanță. Veți putea găsi documentele necesare mult mai rapid, fără să fie nevoie să răsfoiți prin dosare și documente irelevante până ajungeți la informația pe care o căutați. De aceea, serviciul DeCloud este și unul extrem de util pentru asociațiile de proprietari – cu cât o asociație include mai mulți locatari, cu atât documentele vor deveni inumerabile, iar totul devine un labirint de papetărie.

Aveți aici o listă de beneficii incluse în acest serviciu:

  • Acces rapid, facil și ușor la orice document arhivat
  • Editarea și schimbarea datelor oricând, de oriunde, cu mare ușurință
  • Veți avea mereu acces la baza de date DeCloud de pe orice gadget
  • Prevenirea pierderilor de date accidentale

Toate acestea, dar mai ales ultimul beneficiu enumerat nu ar fi fost posibil dacă ar fi fost vorba doar de un server offline. Datorită cloud-ului, adică a unui server care este mereu online, accesul este mereu posibil. Atât timp cât există o conexiune la internet, bineînțeles.

De ce să alegeți acest serviciu?

Chiar dacă nu sunteți persoana responsabilă de “hârțogăraie”, dar faceți parte dintr-o asociație, știți, atunci, pe cineva care cu siguranță este, iar dacă sunteți chiar dvs. însărcinat(ă) cu aceste responsabilități, probabil cunoașteți foarte bine ce înseamnă timpul pierdut căutând acel act pe care l-ați pus în arhivă acum zece ani, iar acum unui locatar îi este necesar.

Acesta este doar un exemplu. Motivul întemeiat și cel pentru care ați alege, de fapt, acest serviciu, se rezumă în două cuvinte: conveniență și eficiență. Așadar, acestea fiind spuse, vă invităm să aflați toate informațiile de care aveți nevoie direct de pe site-ul firmei, decoimob.ro, sau să îi contactați chiar acum!

Contact:

+040 756 36 28 28

[email protected]

Sursă foto: freepik.ro

Author: Succes Grup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *