Timp câștigat, nu pierdut în trafic – Trafic de #Bunsimţ cu Ramona Ioana Bruynseels, candidat primăria sector 1

Situația curentă a traficului în Sectorul 1

În ciuda faptului că Primăria Generală deține atribuții majore în administrarea transportului public și a traficului din București, primarii de sector pot juca un rol esențial în ameliorarea situației actuale.

Probleme identificate în gestionarea traficului:

  • Timp pierdut în trafic: Rezidenții Bucureștiului petrec anual între 4 și 5 zile blocati în trafic, ceea ce reprezintă o pierdere semnificativă de timp din viața cetățenilor.

Soluții propuse pentru îmbunătățirea traficului în Sectorul 1

Crearea unui sector conectat:

  • Accelerarea construcției drumului orbital: Implicare activă în accelerarea construcției Bd. Poligrafiei-Buftea, care se află pe teritoriul Sectorului 1, asigurându-se astfel o mai bună fluidizare a traficului în nordul Capitalei.
  • Dezvoltarea accesului între Bd. Chitila și Calea Giulești: Identificarea unui traseu eficient care să faciliteze comunicarea între aceste două artere importante, cu o investiție estimată la aproximativ 4 milioane de euro.
  • Construirea de poduri și pasaje: Realizarea de căi de acces în zonele Chitila Triaj și Chitila Depou pentru a conecta cartierele defavorizate la rețeaua principală de drumuri, cu un cost estimativ de 2 milioane de euro.
  • Pasaj Suprateran Pod Constanța: Demersuri pentru construcția unui pasaj suprateran care să rezolve problemele de congestie generate de capacitatea insuficientă a pasajului subteran existent, cu o investiție de aproximativ 15 milioane de euro.
  • Legătura între Șoseaua Nordului și Str. Elena Văcărescu: Construirea unui pasaj suprateran pentru a refacerea legăturii, cu un cost de aproximativ 2 milioane de euro.
  • Lărgirea Străzii Jandarmeriei: Extinderea la 4 benzi a acestei străzi pentru a îmbunătăți fluxul de trafic, cu o investiție estimată la 6 milioane de euro.
  • Restabilirea circulației în ambele sensuri pe Bd. Grivița: Advocacy pentru revenirea la circulația în ambele sensuri în zona Hotel Hello – Gara de Nord pentru a fluidiza traficul în această zonă critică.
  • Modificarea legislației: Advocacy pentru schimbări legislative care să permită autorităților locale să condiționeze eliberarea autorizațiilor de construcție de existența infrastructurii necesare, inclusiv drumuri de acces, piste de bicicletă și stații de transport în comun.

Prin implementarea acestor măsuri, Sectorul 1 va deveni un model de eficiență și siguranță în gestionarea traficului urban. Aceste schimbări vor contribui semnificativ la îmbunătățirea calității vieții rezidenților și la transformarea Sectorului 1 într-un exemplu de bune practici în urbanism și mobilitate.

Author: comunicat