Top butaforii folosite în campanii BTL

Știai că marketingul experiențial este folosit de 77% dintre antreprenorii și specialiștii în publicitate? Este o strategie care generează interesul potențialilor clienți tocmai prin intermediul interacțiunilor durabile pe care se bazează. În 2024 nu mai e de ajuns să fii prezent și activ pe toate platformele sociale, ci să creezi campanii interactive. Originalitatea nu se rezumă doar la mesaje îndrăznețe, ci și la evenimente planificate atent, care să vină în completarea poveștii din spatele brandului.

Poate unele dintre cele mai interesante ustensile de promovare pe care le poți utiliza în cadrul unei activări de brand sunt butaforiile. Cum le poți integra corect, dar și care sunt cele mai apreciate variante afli în rândurile de mai jos.

Ce sunt butaforiile și cum le poți folosi în avantajul afacerii tale?

În general, butaforiile se referă la metode, trucuri sau artificii folosite pentru a crea iluzii sau efecte speciale. Sunt utilizate cu precădere în industriile teatrului și cinematografiei. Totuși, în contextul campaniilor de marketing, se referă la tehnici inovatoare și neconvenționale utilizate pentru a atrage atenția și a crea experiențe memorabile pentru publicul țintă. Spre exemplu, M&M’s a creat camere cu decoruri și parfurmuri unice pentru fiecare aromă oferită. De asemenea, Vans a vrut să-și impresioneze clienții prin organizarea unor skatepark-uri în cele mai populare orașe ale lumii, iar lista poate continua.

Ca să creezi o butaforie e necesar să-ți lași în primul rând imaginația să lucreze. Ideile trebuie materializate în așa fel încât să fie în perfectă armonie cu valorile brandului. Serviciile pe care le oferă o agentie hostess Bucuresti reprezintă soluții fiabile în asemenea cazuri. Echipa îți poate oferi atât materiale promoționale inedite, cât și personal instruit pentru transportare și logistică. Helperii îți pot fi de folos în ceea ce privește integrarea și amplasarea decorațiunilor, indiferent de dimensiunile sălii sau de specificațiile evenimentului.

Avantajele butaforiilor folosite pentru o campanie BTL

Dacă ți-ai propus să organizezi o activare de brand care să rămână în mintea consumatorilor, iată de ce ar trebui să folosești butaforii:

  • Creează conexiuni emoționale durabile – Tocmai prin intermediul interacțiunilor palpabile. Publicul poate accesa în mod direct tot ceea ce îl interesează la brandul tău.
  • Reprezintă modalități facile de diferențiere – Folosirea butaforiilor te poate ajuta să te detașezi de concurență prin unicitate și personalizare. 
  • Sporesc implicarea și participarea – Decorurile extravagante încurajează participarea activă a consumatorilor, ceea ce poate duce la o conexiune mai profundă și la creșterea semnificativă a ratei de conversie.
  • Facilitează notorietatea și gradul de încredere – O campanie BTL reușită înseamnă inevitabil o experiență diferită și captivantă, lucru care se va vedea cel mai bine la nivelul rezultatelor înregistrate. 

Totuși, e important să gândești din timp decorurile, imediat ce ai stabilit obiectivele campaniei sau chiar înainte. Nu uita, ajutorul unei agentii recrutare Bucuresti îți poate fi de mare folos, dar evaluează corect serviciile și experiența echipei.

Ce butaforii poți încerca pentru următoarea activare de brand?

  • Mostre gratuite și degustări,
  • Ambalaje creative,
  • Spații tematice,
  • Mascote reprezentative pentru brand,
  • Experiență senzorială prin intermediul realității virtuale.

În mod evident, succesul evenimentului nu poate fi influențat exclusiv de extravaganța butaforiilor folosite. Vei avea nevoie și de personal avizat care să direcționeze invitații și să le ofere mai multe informații despre experiențele pe care le pot accesa.  Așadar, o echipă de hostess Bucuresti este mai mult decât necesară.

Prin intermediul butaforiilor poți transmite mai multe despre povestea business-ului tău. Este o modalitate care va stârni în mod sigur reacții autentice și implicit rezultate pe termen lung. Totuși, e important să apelezi la o agentie hostess Bucuresti. Hostessele și helperii vor crea contextul ideal integrării decorurilor excentrice.

Fă investiții inteligente și bucură–te de campanii reușite!

Author: succes grup

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *